Téli tudnivalóinknak a végéhez értünk, amikor is az első részben a gumikkal, az elindulással, a fékezéssel, a másodikban az alul- és túlkormányozottsággal, ezúttal pedig azzal foglakoztunk, hogyan is kell kivédeni, ha megcsúsztunk.
Tanuljunk vezetni! - cikkeink, videóink gyűjteménye
Tesztautóink szokás szerint jelentősen eltértek egymástól - naná, hogy szándékosan. Az egyik (egy Mercedes-Benz ML 500-as) több mint 2 tonnás luxusvas hatalmas téli gumikon, összkerékhajtással és ESP-vel, a másik (Chevrolet Lacetti) meg ráadásul, a forgatás kedvéért csupán első, hajtott kerekein téli gumival, hátul nyárival szerelve.
Egy korábbi szavazásunkban erre is kitértünk - figyeljék csak, ha nem emlékeznek, milyen eredmény is született!
Autósmozi: Tanuljunk vezetni! 3. - 6:10 p.
Szóval akadálykerülgetés, majd felfagyásra, jégbordára futás szimulálása rántópaddal. Nézzék meg videónkat!