Sajtótájékoztatóra voltunk hivatalosak a minap a TRT budakeszi bázisára, bemutatkoztak Tagaiék és a csapattag Bessenyeyék is. Előbbiek ugye Skoda Octavia WRC-t, utóbbiak Opel Astra OPC-t hajtanak. A tapogatózó-beharangozó-ismerkedő eseményen bepillantgathattunk a műhelybe is, ahol a Michna-féle Skoda, megannyi alkatrész, gumi és ki tudja, még mi mellett épülő-készülő vadiúj N-es Subaru Imprezákat is csodálhattunk.
A Tagai fivérekről annyit érdemes tudni, hogy 12 évet szinte kizárólag együtt versenyeztek 2105-ös Ladától Skoda Octavia WRC-ig. Voltak N-es bajnokok, abszolút végeredményben a legjobbjuk egy ötödik hely 2002-ből, Subaru Impreza WRC-vel. Az abszolút futamgyőzelem még nem jött össze, "csak" két ezüst a 2001-es Mecsek-ralin, illetve tavaly, Szombathelyen.
Az Intermédia Motorsport háza táján idén azonban komoly változtatásokat volt kénytelen eszközölni a csapat, mert Tagai Róbert még nem épült fel teljesen a tavalyi egyiptomi tereprali Világkupa-futamon szenvedett gerincsérüléséből. Ezáltal a testvérpár nem tud együtt versenyezni 2006-ban, viszont az elsődleges cél a teljes év, hét magyar futam.
Ezért Robi csapatvezető lett, Tomi új navigátora pedig Zsíros Gábor, aki az elmúlt évadban Michna Ottónak diktálta az itinert ugyancsak Skodában. Eredményileg mivel WRC-vel mennek, persze szeretnének abszolút bajnokok lenni, de erős a mezőny, sok a kiváló pilóta és technika - egy abszolút futamgyőzelem és egy dobogó a szezon végén azért reális elvárás.
A Skoda Octavia WRC Evo III. nem változott, de teljes felújítást végeztek rajta a TRT-s szerelők, és némileg a dizájn is új, más. Műszaki alapadatai: