A Duna-rali össztávja 420,6 km, ebből 126,8 km a gyorsasági (8 szakaszra bontva). Plusz lesz aszfaltos prológ (5,3 km) is Dunaújvárosban, de ennek eredménye nem számít a versenybe.
A nyitó egri futamon a 2003-as bajnok Benik Balázs nyert Ford Focus WRC-vel a hétszeres legjobb ifj. Tóth János előtt (Peugeot 307 WRC), a második fordulóban, Miskolc környékén fordított volt a sorrend. A 2004-es bajnok Turi Tamás (Skoda Fabia WRC) még pont nélkül áll, de ez a helyzet Tagai Tamással (Skoda Octavia WRC) vagy Asival is (Mitsubishi Lancer Evo VI). Vizin Laci bácsinak (Toyota Corolla WRC) egész jól ment eddig, Spitzmüllerékkel is számolni kell (Ford Focus WRC). Miskolcon szálltak be Herczigék egy nem új, de azért egész gyors Subaru Impreza WRC-vel.
A topautók árnyékában, A8-ban főleg Botka Dávidék, Turánék és ifj. Angyalfiék versenghetnek (Mitsubishikkel) a győzelemért, és persze a már említett Asi, ha egyáltalán indul, célba is ér, és nem zárják ki valamiért... S1600-ban Bútornál az előny (Suzuki Ignis), a márkatárs Ollé, Keller vagy ifj. Ranga, valamint Kakuszi és Pálinkás (VW Polo) pályázik a trónjára. A népes és általában nagy harcot hozó N csoportban tán kiváltképp Szabó Gergőre, Botka Krisztiánra, Maticsra (és Lancer Evóikra) érdemes figyelni.
A nevezési lista alapján Palik László is részt vesz a Duna-ralin - négynullás Subaruval. Gyermeknapi programok, koncertek várják az érdeklődőket, fellép például a Hooligans együttes.
A pontverseny állása abszolútban (élcsoport):
1. Ifj. Tóth, Benik 35-35 pont
3. Vizin 22
4. Spici, Bútor 12-12
6. Herczig 10
7. Ifj. Angyalfi 8
8. Botka D., Matics 6-6
10. Botka K. 5
11. Elek 4
12. Kakuszi 3
13. Tóth 2
14. Borbereki, Hadik 1-1