A próbagyártás a tervek szerint néhány héten belül megkezdődik, s áprilisban indulhat a sorozatgyártás. Az első évben háromezer autót akarnak gyártani, majd 12 ezret 2009-ben. A gyár fénykorában a kibocsátás elérte az évi 110 ezret. A TF modell értékesítése várhatóan júliusban kezdődik Nagy-Britanniában.
A Nanjing Automobile 2005 nyarán vásárolta fel a csődbe jutott brit MG-Rovert, 53 millió fontért (78 millió euró). A cég adóssága ekkor 1,4 milliárd font volt. A vállalat 1994-től hat évig a BMW tulajdonában volt, de a bajor cég - miután a Rover még 1999-ben is jelentős veszteséget termelt - 2000-ben, 10 font jelképes összegért eladta az autógyárat a Phoenix brit pénzügyi befektetőcsoportnak. A cégcsődöt megelőzően a Rovernek hatezer alkalmazottja volt, és évente mintegy 112 ezer autót gyártott. A Nanjing a tervek szerint 250 dolgozóval kezdi meg az összeszerelést.
Kína legnagyobb autóipari vállalata, a Chery azt jelentette be, hogy újabb gyárakat tervez építeni Kelet-Európában, Dél-Amerikában és a Közel-Keleten. Az autók jó részét Európában akarják értékesíteni. A Cherynek jelenleg hat összeszerelő üzeme van külföldön, Oroszországban, Ukrajnában, Iránban, Brazíliában, Egyiptomban és Malajziában. A Chery tavaly decemberben írt alá szándéklevelet az amerikai DaimlerChrysler-csoporttal autógyártási és forgalmazási együttműködésről. A megállapodás értelmében a Chery első lépésben városi kisautókat fog gyártani a Chrysler számára.