Az alsó középkategóriás Bravo és Corolla a maximális öt csillagot kapta utasvédelemre, gyermekvédelemből viszont jobban vizsgázott a Toyota, mert a lehetséges ötből négy csillagot szerzett, míg a Fiat csak hármat. A gyalogosokra is jobban vigyázott a japán kompakt kocsi, mert négyből három csillagot kapott puha motorházteteje miatt, míg az olasz autót ebben a számban csak két csillaggal díjazta az Euro NCAP.
A két vizsgált szabadidő autó, a Honda CR-V és a Mitsubishi Outlander nagyjából egyformán teljesített a teszten, mindkettő négy csillagot kapott az utasvédelemre, de magas építésük miatt csak kettőt a gyalogosvédelemre. Kissé csalódás a két csillag a járókelők védelmére mindig is sokat adó Hondától, mert ennél még az öt évvel ezelőtt vizsgált előző generációs CR-V is jobban teljesített a maga három csillagával. A két új SUV közül a gyerekekre a négy csillagot kapott CR-V vigyáz jobban, a Peugeot és a Citroën új szabadidő-autójával lényegében megegyező Mitsubishi Outlandert viszont csak három csillagra értékelték ebben a vizsgálatban.
A mostani töréstesztek legjobbjának a Honda Legend bizonyult, mert egyedül a gyermekvédelemben nem ért el maximális eredményt, de a négy csillagot azért ebből is megkapta. Az Euro NCAP nagyra értékelte a Legend kimagasló gyalogosvédelmét, amit a gázoláskor 10 cm-el megemelkedő motorháztetővel értek el a Honda mérnökei.