Visszatér egy legendás japán sportkupé Európába
23 éve gyártotta le a Honda az utolsó példányt az ötödik generációból, de most végre jön a hatodik.
![](https://cdn.origo.hu/2024/07/MEGy2UC83Ojt507ye9f4Bi4Uz19M2kAvvvbqz2XIWIQ/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzIxMDg2NjBkNDVjNzRhMWViOGU4YjNhMDc0YWY1Zjcw.webp)
23 éve gyártotta le a Honda az utolsó példányt az ötödik generációból, de most végre jön a hatodik.
23 éve gyártotta le a Honda az utolsó példányt az ötödik generációból, de most végre jön a hatodik.
Bevált hibrid technikát nyújt érdekes csomagolásban a Toyota C-HR. Tesztünkön azonban fény derült a hibáira is.
A jó állapotúnak tűnő Honda Jazz vételárának tekintélyes hányadát költötték szervizre, de most tökéletes.
Turbó és 101 lóerő egy pehelysúlyú kisautóban: vidám napokat hozott 31 éve a Daihatsu Charade GTti tesztje.
Az új Swift háromhengeres szívómotorral, remek vezethetőséggel és fiatalos, de szokatlan dizájnnal érkezik.
A nálunk is népszerű japán kisautó legújabb nemzedéke takarékosabb motorral, jobb vezethetőséggel és fiatalos, modern dizájnnal érkezik.
41 évvel ezelőtt két Mitsubishi érkezett az Autó-Motor szerkesztőségébe, és nem kevés csodálójuk akadt az utakon.