Az együttműködés megkezdéséhez már csak a Chery-ben tulajdonrészt birtokló kínai kormány beleegyezése szükséges, a legnépesebb ország gazdasági vezetői várhatóan márciusban írják alá a szerződést. A megállapodás szerint a Chery által fejlesztett és legyártott autókat a Chrysler csoport kereskedéseiben, Chrysler vagy Dodge emblémával fogják értékesíteni Észak-Amerikában és Európában. A Chrysler vezetői azért szánták el magukat a kooperációra, mert felismerték, hogy az Észak-Amerikán kívül értékesített autók 67 százaléka az olcsó és üzemanyag takarékos szegmensben kel el, és ebben jelenleg alig képviselteti magát a cég. Mindkét fél számára előnyös lehet a megállapodás, mert az amerikaiak viszonylag kis anyagi befektetéssel végre beléphetnek az elérhető árú kisautók egyre bővülő piacára, a Chery pedig egy komoly partner megszerzésével végre Ázsián kívül is megkezdheti termékei értékesítését. Mi vásárlók csak a jövőbeni kisautók minősége miatt aggódhtunk, mert eddig sem a Chery, sem pedig a Chrysler nem tartozott ebből a szempontból a világ élvonalába. A kínai cégről eddig többnyire csak akkor hallottunk, ha egy újabb nyugati kicsi másolatát készítették el saját márkanevük alatt.