A Toyota és a luxusmárkája, a Lexus elsősorban azzal készült a Genfi Autószalonra, amiben nagyon jó, ez pedig a hibrid hajtás. Toyotából eddig a Priusról tudunk, pedig Amerikában már régóta létezik a Camry Hybrid is. Most emellé jött még két tanulmány, a Hybrid X, valamint az FT-HS-t. Előbbi egy futurisztikus buszlimuzin, amely 4,5 méteres hosszával nagyobb, mint a Prius, de csak négy üléssel rendelkezik. Az üvegtetős tanulmány különlegességei a műszerfalba integrált fényszórók, a mechanikus kapcsolatot nélkülöző irányítás, valamint a három érintőképernyő. Bár a Hybrid X-et a Toyota franciaországi tervezőstúdiójában vetették papírra, azért a japán stílust követi, amit a Toyota egyszerűen csak J-Factornak nevez.
A Detroiti Autószalonon már bemutatott FT-HS pedig egy ízig-vérig sportkocsi, benzines-elektromos hajtással. A 3,5 literes V6-os benzinmotor és az elektromotor házasságának végeredménye nem kevesebb, mint 400 lóerő. A Lexus modelljei már bizonyították, hogy egy hibrid autó is mehet nagyon jól, amit a fehér sportautó is bizonyít, mert 0-100 km/órára mindössze 4 másodperc alatt gyorsul fel. Sokan ezért már most a legendás Supra utódját látják benne. A Toyota-standon ezeken kívül még a háromajtós Auris volt a nagy érdekesség, amelyből még egy ezüst színű, polírozott darabot is megmutattak a nagyközönségnek.
A Lexus is erősített hibrid vonalon, ugyanis végre Európába is megérkezett a régóta várt LS 600h, amely normál és hosszított karosszériaváltozatban is megkapható. A 435 lóerő összteljesítményű luxuslimuzin Torsen differenciálműves összkerékhajtást kapott, így még bámulatosabb a gyár által megadott 9,5 literes átlagfogyasztási adat. Ezen kívül még két tanulmányautó is bemutatkozott az öreg kontinensen, amiből az egyik egészen közel áll a realitásokhoz. Bemutatták ugyanis az M3-as konkurenciájának szánt, 400 lóerős, automata váltós IS-F-et, amely 270 km/órás végsebességre képes, a százas sprintet pedig 5 másodperc alatt futja. Ez a kocsi a Lexus sportrészlegének első megvásárolható terméke lesz. Ezzel egyidejűleg egy szupersportkocsi prototípus is láthattunk az LF-A személyében: a 4,4 méteres aszfalttorpedót ötliteres, 500 lóerős V10-es hajtja, így nem csoda, hogy akár 320 km/órával is száguldhat.