A szöuli autószalon bemutatott modell nagyjából megegyezik a leendő szériaváltozattal és csak hűtőrács tér el az eredeti ausztrál modelltől. A Daewoo LX4-ben a Holden 3,6 literes, 258 lóerős V6-os motorja üzemel, erejét egy ötfokozatú automatikus váltó közvetíti a hátsó kerekek felé. A 3009 milliméteres tengelytávval rendelkező jármű Koreában egyedülállóan hosszúnak és tágasnak számít, legnagyobb ellenfelei, a kizárólag belpiacra gyártott Hyundai Centennial és a Ssangyong Chairman limuzinok lesznek.
Az ázsiai vásárlóknak feltehetően nem csak az elegáns megjelenés, hanem a számos luxusberendezés, mint például a fedélzeti TV, a navigációs rendszer, a háromzónás klímaberendezés, a tolatókamera vagy az ülésekbe épített masszázsgép imponálni fog. Ha az autó megfelelő eladásokat képes produkálni, lehet, hogy a jövőben Európában is piacra dobják a jármű átalakított változatát Chevrolet, vagy Opel márkanév alatt.