A várhatóan az évtized végén érkező M10 lehet a legendás BMW M1 igazi szellemi utóda, igaz, ezt közép- helyett orrmotorral szerelik majd. Erőforrásként az M5/M6 V10-ese, vagy a 335i-ből ismert dupla turbós, hathengeres jöhet szóba. Ezzel az autóval a Porsche 911-nek és az Audi R8-nak szeretnének komoly konkurenciát teremteni.
Évek helyett viszont csak pár hónapot kell várni az 1-es sorozat kupé és kabrió változatára. Az új modellekhez a 125i elnevezésű 2,5 literes benzinmotor mellett elérhető lesz a 204 lóerővel és 400 Nm-es nyomatékkal rendelkező, 123d jelzésű, két turbóval szerelt, kétliteres dízel is. Nem sokkal ezek után pedig az új X6-os crossover bemutatója következhet, talán éppen a Frankfurti Autószalonon.
Nem marad erős dízel nélkül az új X5-ös és a 6-os sorozat modellfrissített változata sem, ugyanis mindkét modell megkapja a 286 lóerős, 580 Nm-es nyomatékú, dupla turbós, háromliteres dízelmotort. Frissül az M5-ös BMW is, melynek az ötliteres V10-esét piszkálják fel 520-530 lóerősre, hogy versenyképes tudjon maradni a hamarosan érkező Audi RS6-tal szemben.