A négyajtós, négyüléses, de kupészerű karosszériával megáldott autó az Aston Martin Rapide-dal és a Porsche Panamerával tartozik egy kategóriába, bár még egy sem kapható közülük. Az 5,1 méter hosszú, 1, 98 méter széles, de mindössze 1,36 méter magas CS a következő 7-es sorozat padlólemezét használja, de ezekkel méretekkel akár egy esetleges 8-as BMW előfutára is lehet. A Bentley Continental GT-nél is nagyobb autó megjelenése a jövő BMW-inek várható stílusát jelzi. Óriási, 21 colos kerekeken gurul, lámpái LED-ekkel üzemelnek, lapos orrán a német gyár szokásos veséinek enyhén túlméretezett változata kapott helyet, de a hokiütőre hasonlító hátsó ablakkeretek és a csomagtérfedél a jelenkor 7-esét idézi. Szokatlan helyre, az ablakok krómkeretébe bújtatták a kilincseket, amelyek csak akkor válnak láthatóvá, ha egy mozgásérzékelő rendszer emberi kezek közeledését észleli.
Az autó műszerfalát a régebbi BMW-khez hasonlóan a vezető irányába fordították, és bár a műszerfal és az utastér is kísérleti anyagokból (például kerámiakapcsolók) van felépítve, számos része egy szériagyártott változatban is megállná a helyét. A motorháztető alatti kínálatról még semmi hivatalosat nem tudni, állítólag egy V12-es benzinmotor hajtja a autót. Arról, hogy a CS-nek milyen jövőt szán a BMW, a németek még mélyen hallgatnak. Könnyen válhat a következő 7-es sorozat ígért sportváltozatává, de lehet, hogy csak egy egyszerű stílusgyakorlatként végzi.