A konferencián elhangzott célok úgy foglalhatóak össze, hogy a Ferrari - a nagy teljesítmény megtartása mellett - könnyebb és áramvonalasabb modelleket kíván gyártani a jövőben. A rendezvényen bemutattak egy életnagyságú - műanyagból és kartonból készített - makettet is FXX Millechili néven, amellyel a következő generációs Ferrarik formatervét és méretarányait demonstrálták. A hangsúly a prototípus 1000 kilós súlyán van, ami mintegy 365 kilóval kevesebb, mint a műszaki alapokat adó Enzoé.
Várhatóan minden következő generációs Ferrari legalább 300 kilóval könnyebb lesz a jelenleg kapható elődjénél, aminek köszönhetően kisebb fékeket, könnyebb váltót és futóművet használhatnak majd az olaszok. A súlycsökkentés mellett nagy hangsúlyt fektetnek még a légellenállás csökkentésére, illetve a motorok károsanyag kibocsátásának visszafogására is. A nemes cél érdekében kisebb, turbófeltöltős motorok bukkannak majd fel a kínálatában, amelyek etanollal is vígan elboldogulnak majd.