A 2009-től szigorúan csak hibridként készülő, jelenleg még névtelen autó valamivel olcsóbb lesz a RX 400h szabadidő-autónál, és kezdetben csak a japán és brit piac számára lesz elérhető. Még nem tudni, hogy az amerikai és európai vásárlók is rátehetik-e majd a kezüket az autóra, de ha a modell elég sikeres lesz, akkor bizonyosan megfordul a Lexus vezetőinek fejében a bal kormányos kivitel piacra dobása is.
Jelenleg a Lexus brit eladásainak 70 százalékát hibridek teszik ki. Mivel most csupán három típus érhető el ilyen környezetkímélő hajtáslánccal, nem meglepő, hogy a japánok a jövőben nagyobb szerepet szánnak a hibridfejlesztésnek. Mivel a Toyota Prius presztízse nem elég ahhoz, hogy a nagy jövedelemmel rendelkező, luxuspiacon érdekelt vásárlók széles rétegeinek imponálni tudjon, ez a szerep értelemszerűen a Lexusra hárul.