Az olasz autógyártó már korábban bejelentette, hogy ősszel lerántja a leplet a legerősebb 500-asról, az Abarth verzióról. Ebbe a modellbe 1,4 literes, turbós benzinmotor kerül majd, teljesítménye előreláthatólag 135 lóerő lesz, ami bőven elégnek tűnik az egytonnás csöppség dinamikus mozgatásához. Akinek ez mégsem lenne elég, az választhatja majd az 500 SS (Supersport) elnevezésű csúcsváltozatot is, amit ugyanennek az erőforrásnak a 155 lóerős változata mozgat majd.
Jövőre, valószínűleg a Genfi Autószalonra érkezik majd meg a kabrió kivitel, amely hagyományos vászontetőt kap majd, így feltehetőleg megmarad a négy, használható méretű ülés is.
Ha a Fiat felsővezetése áldását adja rá, akkor egy-két éven belül a kombiváltozat is elkészülhet, méltó konkurenciát teremtve a Mini puttonyos változatának, a Clubman-nek. Azzal ellentétben az olasz kocsinak csak két ajtaja lenne, de a használható méretű csomagtartó miatt biztosan lenne létjogosultsága a piacon. A legérdekesebb verzió a szabadidő-autó kivitel lehetne, aminek fejlesztésére nem is kellene sok eurót költeniük az olaszoknak, hiszen az 500-as eleve a Panda padlólemezét használja, annak a modellnek pedig már régóta létezik összkerékhajtású, emelt hasmagasságú változata.