A Bentley Continental GT Speed motorja alapvetően megegyezik a normál változat hatliteres, V12-es biturbó motorjával, de néhány apró módosítással sikerült a teljesítményét 560-ról 610 lóerőre növelni. 0-100 km/órára történő gyorsulásban ez három tizedes javulást jelent az alapváltozat 4,8 másodperces idejéhez képest, a végsebesség 318-ról 326 km/órára nőtt. A leggyorsabb Bentley-t sötétebb hűtőmaszkjáról, nagyobb kipufogóiról, és egyedi, 20 colos felnijeiről lehet felismerni. Sportosítottak a légrugós felfüggesztéseken és a kormányzás érzetén is, lejjebb ültették a karosszériát, a menetstabilizáló rendszert pedig a legfrissebbre, a 8.1-es verziószámúra cserélték.
A modellfrissítésen átesett alapváltozatra is igaz, hogy új alumínium alkatrészeinek köszönhetően 35 kilogrammal könnyebb lett, de a 2350 kilós tömeg még így sem kevés. Ezt további húsz kilóval lehet csökkenteni, ha a tulajdonos kevésnek találja a világ legnagyobb személyautó-féktárcsáinak a teljesítményét, és megrendeli az elöl 420, hátul 356 mm átmérőjű kerámia féktárcsákat. A Bentley a luxuskupé szén-dioxid kibocsátását 410 g/km-ről 396 g/km-re csökkentette a motor belső súrlódásának csökkentésével, de a Greenpeace ettől valószínűleg nem fog elérzékenyülni, mert ez még mindig egy átlagos kisautó értékének háromszorosa. Az új első lökhárítójáról megismerhető, modellfrissített Continental GT augusztusban jelenik meg, és ugyanekkor válik megrendelhetővé a Speed változat is. Ez utóbbi körülbelül 204 ezer euróba, míg a gyengébbik kiadás csak 179 ezer euróba fog kerülni.