A Corsa Hybrid tanulmány nem egy Toyota Priushoz hasonló, teljes hibrid hajtáslánccal felszerelt modell, ugyanis az autó meghajtásáról az Opel 1,3 literes, 75 lóerős CDTI motorja gondoskodik, melyet a GM-indítómotort és elektromos generátort egyesítő "alternator starter" technológiájával egészítettek ki. Ennek köszönhetően, ha a modell álló helyzetben van az automatika leállítja a motort, míg a Start-Stop rendszer segítségével, fékpedál lenyomásával megszűnik az üzemanyag befecskendezése. Az Li-ionos elemmel felszerelt "alternator starter" szükség esetén belép a hajtásláncba - intenzív gyorsítás és elindulás esetén - és extra nyomatékot biztosít az autónak. Mindezek hozzájárulnak ahhoz, hogy a félhibrid modellnek mindössze 3,75 literes az átlagfogyasztása, és csak 99 gramm szén-dioxidot bocsát ki kilométerenként.
A hibrid tanulmány mellett debütál Frankfurtban a Corsa 1,3 literes ecoFlex kiadása is, ami a hibridhez hasonlóan 75 lóerős, de ahhoz képest csak 4,52 l/100 km-es átlagfogyasztással és 119 g/km-es emissziós mutatóval rendelkezik. Jönnek még a német gyártó "Eco-Turbo" motorjai is, melyek kis méretük ellenére hozzák a nagyobb lökettérfogatú erőforrások teljesítményét, mindezt alacsonyabb fogyasztás mellett.