Booth kifejtette, hogy a két prémium márkától való teljes megválás oka a pénz mellett az, hogy az amerikaiak nagyobb figyelmet kívánnak fordítani a cég többi részére. A Ford már korábban megvált az Aston Martintól, de az angol luxusgyártóban máig 8,3 százalékos részesedéssel rendelkezik. E márkák mellett nem biztos a Volvo jövője sem. Booth elmondása szerint a Ford jelenleg is fontolgatja a svéd autógyár eladását, és még év végéig meghozzák döntésüket a gyártó jövőjével kapcsolatban. Vevőkből minden bizonnyal nem lenne hiány, ugyanis a Volvo a Ford egyik legértékesebb márkája, mely évről évre több profitot realizál.
Röviddel Booth nyilatkozata után a Mahindra & Mahindra bejelentette, hogy a korábbi tervekkel ellentétben, nem fog licitálni a Jaguarra és a Land Roverre. A cég szerint ugyanis amellett, hogy a megvételt követően veszélybe kerülhet az alkatrészellátás (a Jaguarok és a Land Roverek rengeteg Ford alkatrészt tartalmaznak), félő, hogy egyik gyártó sem lesz képes megfelelni ez EU által előírt 2012-es emissziós szabályozásoknak. A szintén indiai Tatának mindenesetre nincs oka a félelemre, ugyanis a Fiat, mely már korábban meg akarta venni a két prémiummárkát, támogatásáról biztosította a céget, így az is lehet, hogy a jövőben a Land Rover és a Jaguar olasz-indiai közös tulajdonba kerül.