A Nissan Round Box közel sem olyan furcsa kinézetű, mint a forgókabinú buborékautó, a Pivo 2, de azért átlagos jelenségnek sem lehet nevezni a dobozformájú, levehető tetővel felszerelt, négyüléses kupét. A fiatalos hangulat az autó belsejének kialakításán látszik meg, ahol lyukacsos ülésekkel, vidám színekkel és különleges formákkal kényezteti utasait az autó. Érdekes megoldás, hogy a tervezők az utasok lába mellett kis ablakocskákat is elhelyeztek, hogy a bent ülők egy motoroshoz hasonlóan, közvetlen közelről láthassák az elhaladó aszfaltfelületet. Természetesen a kocsiban temérdek high-tech kütyü van, ami egy japán tanulmányautónál szinte elvárható. A legérdekesebb újítás a Pay Catch rendszer, ami tulajdonképpen a vezető és az utasa közötti kommunikációt segíti elő két darab érintőképernyő segítségével. Ez a Nissan szerint akkor jöhet jól, ha a vezető nem tud babrálni a navigációval, így az utas állítja be a kívánt útvonalat, aztán ha kész, elküldi a vezető szeme előtt lévő kisebb képernyőre.
Az autóban egy környezetbarát, közvetlen befecskendezésű benzinmotor kapott helyet, amely a Nissan Xtronic CVT (folyamatosan változtatható áttételű) váltójához kapcsolódik. Emellett a kocsiba több új biztonsági rendszerét is beépítette a Nissan, így a Round Boxban ugyanúgy megtalálható egy távolságtartást segítő asszisztens, mint az autó teljes környezetét beláthatóvá tevő, körkörös monitor-rendszer.