A mókás Mud Master-C úgy néz ki, mintha egy Dakar-ralira épített terepjáró összement volna a mosásban. A kisteherautót egy profi kerékpáros tanácsai alapján fejlesztette ki a Daihatsu, mivel elsősorban a terepbiciklizés szerelmeseinek készült. A három irányból, felfelé nyíló ajtókon keresztül megközelíthető raktérben több kerékpár, vagy szörfdeszka, de akár egy quad is elfér. Ezeket pedig szinte bármilyen nehézségű terepen képes elszállítani a kis Daihatsu, mivel szabad magassága 37 centi, és a karosszéria rövid túlnyúlásai miatt az összkerékhajtású Mud Muster-C terepszögei is kiválóak. A nagy szabad magasságot úgy érték el, hogy a féltengelyektől különböző áttételeken keresztül érkezik meg a nyomaték a kerekekre, így a féltengelyeket a kerekek középpontjához képest magasabban helyezhették el.
A Daihatsu kétszemélyes utastere a japán high-tech tanulmányokhoz képest viszonylag egyszerű: csak a vízlepergető üléspadba integrált sebességváltó és a műszerfal helyére beépített nagyméretű LCD-monitor tekinthető különlegességnek.