16 colos felnik és sportos lökhárítók csak a Premium felszereltséghez járnak
(Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!)
A 206-osnál talán a gyár sem gondolta volna, hogy ekkora sikert ér el a kissé elcsúfított, de igen praktikus kombi változat. 2003-as bevezetésétől kezdve életciklusa végéig a legjobban fogyó kis kombi volt Nyugat-Európában, ezért az utód 207-es esetében sokkal kevesebb időt, mindössze 15 hónapot vártak az SW bevezetésével. Az új karosszériaváltozat csak a B oszlopig egyezik meg a ferdehátúakkal, a hátsó traktus kialakítása teljesen eltérő. Jól mutatnak a hosszan elnyújtott, piros lámpák, de méretük már-már feleslegesen nagy, a ténylegesen világító rész a felét sem teszi ki felületének. Megmaradt a LED-imitáció, ami annyit tesz, hogy a hagyományos izzók fénye apró lyukakon keresztül látszódik, ezzel azt a hatást kelti a nézelődőben, mintha drága diódák szolgáltatnák a fényt, akár egy luxusautónál. Praktikusak a lökhárító fényezetlen műanyag betétei, mert egy elhibázott parkolás után nem kell azonnal a fényezőműhelybe szaladni. Szemből nézve csak a tetősínek árulják el, a kombi kisoroszlánnal van dolgunk, ezek azonban érthetetlen módon még a legdrágább, Premium felszereltséghez sem járnak alapáron, a Peugeot 30 ezer forintot kér értük.
Kissé szabadidő-autós megjelenésű lett a 207 SW, de ez jól áll neki
(Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!)
12 centi. Ennyit toldottak be a Peugeot mérnökei a sima 207-es padlólemezébe a hátsó tengely után, hogy elkészítsék a kombi változatot. Ebből következik, hogy a tengelytáv és ezzel az utastér mérete nem változott, azaz mégis: a vízszintes tetővonal miatt némileg több fejtér jut a hátsó utasoknak, ezért az itteni padot magasabbra tehették. Ez kényelmesebb üléshelyzetet eredményezett a második sorban, mert az ülőlap jobban támasztja a combot. Két 180 centis ember így épphogy elfér egymás mögött, de ez így is van rendjén egy kisautó esetén, nagyobb teret szinte egyik vetélytárs sem nyújt.
Az üléstámlák lehajtása után már igazán hosszú tárgyakat is lehet szállítani a sík raktérben, a kerékdobok nem nyúlnak be túlságosan
(Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!)
Csomagtartó dolgában viszont a 207 SW jelenleg a legjobb a kiskategóriában, legalábbis addig biztosan, amíg a Skoda Fabia és a Renault Clio kombiváltozata meg nem érkezik néhány hónapon belül. Már alapállapotában is 428 literes tér várja a csomagokat, ami 188 literrel több, mint amit a három- és ötajtós változatok kínálnak. Ha a 30/70 arányban lehajtható hátsó üléstámlákat előredöntjük, 1433 literesre bővül a tér, ami már valóban tisztességes érték egy ekkora autótól. A tér még nem minden, a franciák számos ötletet bevetettek a csomagtartó kialakításánál. Szinte már meg sem kell említeni egy korszerű kombinál, hogy a csomagrögzítést háló és kampók segítik, de a padló alatti, és a csomagtérből nyíló rekeszek, a harmonikaszerűen összehajtható kalaptartó és a Premium felszereltséggel szériában járó, külön nyitható hátsó szélvédő is növeli az SW használati értékét.
A hátsó szélvédőt a kulcson lévő gombbal lehet nyitni, hátránya a szűkebb ablaknyílás (Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!)
Hatalmas üvegtető is dukál a legjobban felszerelt változathoz, ami főleg a hátsó utasoknak jelent élményt. A normál napfénytetők méretének háromszorosával bíró panorámatető nem nyitható, de gombnyomásra roló húzható elé, így a magasból jövő kíváncsi pillantások elől gyorsan elrejthetjük magunkat.