Mikor a Nanjing 2005-ben 100 millió dollárért megvette az MG-t, kevesen számíthattak rá, hogy egy pár éven belül visszatérhet a gyártás Európába. Igaz, miközben a Nanjing megindította az MG-k kínai gyártását, Longbridge-re is 50 millió dollárt költöttek, de ez az összeg még nem volt elég a korszerűtlen üzem teljes felújítására. Ez a feladat hárulhat az SAIC-ra, melynek kapóra jöhet a Longbridge-i telep, ugyanis hosszú távon ez lehet a kínaiak európai hadműveleteinek központja, ahol az Európába szánt autók fejlesztését, gyártását, és az értékesítését koordinálhatnák.
A SAIC eddig szép sikereket ért el hazájában, mint a GM kínai partnere és most az ázsiaiak az európai piac meghódítására készülnek. A SAIC szemében az MG a tökéletes márkanév, amellyel a kontinens piacaira betörhetnek. Bár még nincs hivatalos időpont az európai gyártás megkezdésére, a Nanjing alapozó munkájának köszönhetően nem valószínű, hogy túl sokat kell rá várni.