Mióta 2005-ben a Toyota a Subaru tulajdonosában, a Fuji Heavy Industries-ban részesedést szerzett, a két gyártó megosztja egymással üzemeit és fejlesztőkapacitását. A japán Best Car magazin információi szerint most a gyártók összefogtak, hogy elkészítsék a Celica utódját. Az új nemzedék állítólag két változatban jelenik majd meg: az olcsóbb GT hátsókerék-meghajtású lesz, motorházteteje alatt a Subaru kétliteres, turbófeltöltő nélküli bokszermotorja kaphat helyet, így méltó utódja lehet az AE86-nak.
Emellett GT-Four néven érkezhet egy erősebb összkerék-meghajtású modell, amely megkapja a Subaru Impreza STI 300 lóerős motorját, de kerékagyakba épített elektromotorok is megjelenhetnek benne. Mind a GT, mind a GT-Four a Best Car szerint a Subaru gunmai üzemében készül majd Japánban. Ötajtós és lépcsős hátú verziók nem készülnek majd a kocsikból, mivel a két gyártó nem akar konkurenciát teremteni az Imprezának.