Nem sokkal a Honda a hibrid sportkupé-tanulmányának, a CR-Z-nek a bemutatása után a japánok máris eldöntötték, hogy elkészítik szériaváltozatot. Az autót 2009-ben két másik hibriddel együtt dobják piacra. A kocsiért elsősorban egy offenbachi csapat lesz felelős, de szó sincs elhamarkodott munkáról. A gyártó már 2005 óta folytat megbeszéléseket különböző európai tervezőkkel, hogy a lehető legeladhatóbb megjelenése legyen a sportkocsinak. A tavaly bemutatott tanulmánnyal a Hondánál annyira meg vannak elégedve, hogy a lehető szériaautónál a lehető legkevésbé szeretnének majd eltérni tőle.
Ára mindössze 25 ezer euró lesz, de a megfelelő extrákkal ez az összeg 28 ezer euróig is feltornázható. Emellett a nagyjából 6,6 millió forintos ár mellett a Honda 2011-ben már 4-500 ezer darabot kíván eladni a kocsiból a kontinensen. Állítólag még egy teljesen hagyományos benzines sportkupé érkezése sincs kizárva, de ha el is készülne, az nagy valószínűséggel csupán a hibrid után jelenne meg.
Szintén 2009-ben érkezik a Civic-nél kisebb Global Hybrid, melyet a Párizsi Autószalonon is megcsodálhatunk majd. A több piacon egyszerre megjelenő kocsi ára is kevesebb lesz a Civic-énél, 16 és 20 ezer euró között mozog majd. Az egyetlen hátulütője a Honda két kocsijának, hogy enyhe hibridekként, habár elektromos és benzines motorjuk szimultán működésre képes, az elektromos egység önmagában nem képes hajtani az autót.