A gyártás megkezdését a cégen belüli vezetőségváltás, illetve egy új váltószerkezet kifejlesztése hátráltatta. Ze'ev Drori, a Tesla Motors elnöke március 17-én bejelentette, hogy minden akadályt elgördítettek a 2006 közepén bemutatott prototípus szériagyártása elől, és reményeik szerint a gyártás felfutása után 100 autó összeszerelését tudják vállalni havonta. A Roadster gyártását az eredetileg beharangozott kétfokozatú helyett egy kiforrottabb egyfokozatú "sebességváltóval" kezdik meg, amely rontja az autó gyorsulását, az eredetileg 4 másodperces vágta ugyanis 5,7 másodpercre szelídül. A rosszabb gyorsulásért cserébe a váltó élettartama jelentősen jobb, mint a még fejlesztés alatt álló kétfokozatúé. Az autó kereskedelmi forgalomba egyelőre csak az Egyesült Államokban kerül, így Európába egy darabig nem jut el egy példány sem a Lotus Elise alapjaira épülő elektromos sportkocsiból.