A tető nélküli kocsi megkapta az Elise R 189 lóerős szívómotorját, amely jóval gyengébb a tavaly bemutatott, kompresszoros 2-Eleven 252 lóerejénél. Ugyanakkor az autó mindössze 720 kilogrammot nyom és így álló helyzetből 4,3 másodperc alatt már el is éri a 100 km/órás sebességet, ahonnan 225 km/óráig képes gyorsulni. A kocsi bővelkedik a némi plusz pénzért rendelhető extrákban. Kétfajta önzáró differenciálmű, egy FIA által elismert 70 literes üzemanyagtartály és egy kivehető kormánykerék is van a külön megvehető alkatrészek közt. Emellett az új 2-Eleven "Aero" vagy "Sport"csomagban is rendelhető. Az előbbi többek közt egy állítható szénszálas hátsó szárnyat, míg az utóbbi állítható lengéscsillapítókat jelent.
Az új 2-Eleven a kisebb teljesítmény miatt értelemszerűen jóval olcsóbb az első modellnél. Míg a tavaly megjelent kocsi 49 573 euróba került, ezt a verziót extrák nélkül már 34 695 euróért meg lehet venni.