A sikerek egyik kulcsa a Leon, de a hamarosan megjelenő új Ibiza hozhatja el az újabb ugrást
A Seat az utóbbi években nem éppen arról volt híres, hogy nyereséges lenne, de úgy néz ki, hogy a spanyol márka kilábal a válságból. A Seat elnöke ugyanis bejelentette, hogy 2007-ben ismét nyereséges lett a márka. 2007-ben a spanyol autógyártó 0,4 százalékkal, összesen 431 ezer darabra növelte kiszállításait. A legjobban teljesítő régióknak Franciaország (+5,1 százalék) és az Egyesült Királyság (+5,8 százalék), valamint Közép- és Kelet-Európa új piacai (+27,3 százalék) bizonyultak, ahol Lengyelországban kiemelkedő növekedést (+70,6 százalék) sikerült elérni. A SEAT legnépszerűbb modellje a Leon és az Ibiza volt.
A jövőbeni a Seat az elkövetkező tíz esztendőben éves szinten 800 ezer autó gyártását próbálja elérni, és emellett a minőség és a design terén akar látványosan előre törni. Nem semmi tervek, de egyelőre biztatóan alakul számukra minden.