Bár az autó stílusának jobban áll a háromajtós kialakítás, a praktikusabb, de ugyanakkora ötajtós nagyobb sikerekre számíthat majd ősztől, amikor az ígéretek szerint megkezdődik az árusítás. Az ötajtós Fiesta motorválasztéka megegyezik a háromajtóséval, tehát az 1,25 literes benzinessel indul a választék, ezt 60, és 80 lóerős kiadásban is meg lehet majd venni. Kicsit erősebb lesz az 1,4 literes, 91 lóerős erőforrás, míg a legnagyobb teljesítménnyel, 115 lóerővel a gyártó 1,6-os, változó szelepvezérlésű benzinmotorja büszkélkedhet. Dízelpárti vásárlók az 1,4-es 68 lóerős, illetve az 1,6-os 90 lóerős TDCi-k közül választhatnak. A három-, illetve ötajtós Fiesta elsősorban az európai piacnak készült, Kína és Észak-Amerika számára a Ford a szedán változatot kínálja majd a kocsiból.