Alighanem Jordániában is a szárnyakat kapó Citroënek lesznek a leggyorsabbak
38 fokos hőségben nyílt alkalmuk a pilótáknak arra, hogy újra megszokják az autót, valamint megtalálják az optimális beállításokat a Jordán Ralin. A 2,3 km-es távot mindannyian többször teljesítették, Loeb csapattársa, Sordo volt a leggyorsabb, de csak hajszállal, az első hét versenyző hat tizedes különbségen belül végzett.
1. | Sordo/Marti | Citroën | 1:14,3 |
2. | Hirvonen/Lehtinen | Ford | 1:14,5 |
3. | Galli/Bernacchini | Ford | 1:14,5 |
4. | Loeb/Elena | Citroën | 1:14,7 |
5. | Latvala/Anttila | Ford | 1:14,8 |
6. | Atkinson/Prevot | Subaru | 1:14,8 |
7. | P. Solberg/Mills | Subaru | 1:14,8 |
8. | H. Solberg/Menkerud | Ford | 1:15,6 |
9. | Aava/Sikk | Citroën | 1:15,7 |
10. | Al Quassimi/Orr | Ford | 1:16,6 |
11. | Gardemeister/Tuominen | Suzuki | 1:16,7 |
12. | Wilson/Martin | Ford | 1:16,8 |
13. | Villagra/Perez Companc | Ford | 1:17,2 |
14. | Andersson/Andersson | Suzuki | 1:18,6 |
15. | Rautenbach/Senior | Citroën | 1:18,7 |
16. | Clark/Diaz | Ford | 1:21,7 |
Atkinson ezúttal teljesen azonos időt futott csapattársával, kettejük különmeccse pénteken folytatódik
Gigi Galli próbálkozott legtöbbször, tízszer hajtott végig a tesztszakaszon. A hazautazni kényszerülő Perez Companc helyére beugró skót Clark egyelőre óvatosan kezdett, de annak ismeretében, hogy versenyben először ült WRC-ben, ez érthető.
Az első gyorsasági péntek reggel rajtol, az időeltolódás egy óra Magyarországhoz képest.