Az SL Black Series teljesítménye olyan jó, hogy akár még az SLR utódjaként is tekinthetünk rá. Németországban már több helyen tesztelik a kocsit, amelyet a kémfotósok az új lökhárítókról és hátsó szárnyáról ismertek fel. Bár a Black Series a biturbó V12-essel ellátott SL65-ön alapszik, 670 lóerős, azaz 66 lóerővel erősebb annál. Nyomatéka maradt 1000 Nm, mivel az ötfokozatú automatikus váltó nem bírna el ennél többet. A nagyobb teljesítmény a Black Series esetében kisebb tömeggel párosul, ugyanis az AMG-nél 258 és fél kilótól szabadították meg az SL65-öt, aminek köszönhetően a kocsi kevesebb mint négy másodperc alatt lesz képes álló helyzetből 100 km/órára felgyorsítani.
Az autó végsebességét az elektronikus leszabályozás 300 km/órában állapította meg, de az AMG szerint a négykerekű akár 350 km/órára is fel lenne képes gyorsítani a limitáló program nélkül. A 260 kilós fogyást a németek a nehezebb karosszériaelemek lecserélésével érték el, például 40 kilót spóroltak csak azzal, hogy az SL65 összecsukható fém tetejéről egy fix szénszálas fedélre váltottak. Ugyanilyen ötvözetre cserélték a motorháztetőt is, és a 100 km/óra fölött felemelkedő hátsó szárny és a diffúzor is szénszálas műanyagból van.
Egyéb újítások is vannak a kocsin: a szélesített nyomtáv és sárvédők, az új alufelnik, a nagyobb kerámiafékek és az új hűtőrács is csak a Black Series-en lesz látható. Összesen 350 darabot kíván készíteni belőle a Mercedes, az első példányokra jövő év elején tehetik majd rá a kezüket a boldog tulajdonosok.