A Brabus hivatalosan is közzétette, mit tud majd az általa kezelésbe vett, 2009-es Mercedes SL roadster. A kínálat csúcsán elhelyezkedő SV12 S Biturbo 6,3 literes, V12-es motorja 730 lőerőt és elképesztően sok, 1320 newtonméter nyomatékot produkál. Ez utóbbit nem hagyják elszabadulni a mérnökök, 1100 newtonméterre korlátozzák elektronika segítségével, hogy a váltó is életben maradjon. A motor nem új, többek között már a világ leggyorsabb négyajtós szériaautójába, a C osztályon alapuló Brabus Rocketbe is beépítették korábban. A bottropi mérnökök az 5,5 literes, 517 lóerős Mercedes motorból úgy nyertek ki még további 213 lóerőt, hogy hengerűrtartalmát 6,3 literre növelték, hatékonyabb turbófeltöltőket és kisebb ellenállású, rozsdamentes acélból készült kipufogórendszert tettek rá.
Az erőátvitelben a régi ötfokozatú automatikus váltó működik közre speciális, a minden SL modellhez rendelhető, részben önzáró differenciálművel. A Brabus szerint ezzel a hajtáslánccal az autónak mindössze 4 másodpercre van szüksége ahhoz, hogy elérje a 100 km/órát, és 10-re, hogy 200-ig gyorsuljon. Az autó végsebességét is korlátozták, 350 km/órára.
A Brabus természetesen a többi SL-változathoz is kínál átalakítókészletet, amellyel az SL 65 AMG 652 vagy 715, az SL 63 AMG 565, az SL 500 pedig 462 lóerős lesz, az SL 280 és az SL 350 V6-os erőforrását pedig egy négyliteres, 332 lóerős, V6-ossal helyettesítik.
Az ABC aktív felfüggesztéssel szerelt SL változatokhoz a Brabus olyan elektronikus modult fejlesztett, amely 25 milliméterrel csökkenti az autó hasmagasságát, a tulajdonos pedig négyféle, nagy teljesítményű fékrendszerből választhatja ki a neki szimpatikusat. Az egyik ilyen nagy teljesítményű fékrendszerben például 375x36 milliméteres perforált hűtött tárcsák és 12 dugattyús, fix féknyergek kaptak helyet elöl, hátra pedig 355x28-as, hatdugattyús nyereggel szerelt tárcsák kerültek.
A 2009-es Brabus Mercedes SL természetesen követi az új modell formavilágát. Újak a lökhárítók, a LED-es, állandóan világító helyzetjelzők, a fényszórók és a ködlámpák. Négyféle könnyűfém felni választható az autóhoz, 17, 18, 19 vagy akár 20 colos méretben. A brutális erejű autó beltere sem maradt változatlan, az ergonómiai szempontok alapján formázott sportkormány és pedálok mellett a küszöb díszlécébe halványan világító Brabus felirat került.