Az ötajtós Insigniát csupán hosszabb teteje alapján lehet megkülönböztetni a nemrégiben bemutatott lépcsőshátú kiadástól. A nagyobb rakodótérnek köszönhetően az ötajtós Insigniába várhatóan annyi csomagot lehet majd pakolni, mint a Mazda6 és Ford Mondeo hasonló változataiba.
A motorválaszték is változatlan maradt, tehát négy benzinmotor és három dízelmotor közül lehet majd választani az elsőkerék- és összkerék-meghajtással is készülő kocsinál. Ez az jelenti, hogy a leggyengébb benzines Insigniában egy négyhengeres 115 lóerős egység, míg a legerősebben egy 260 lovas V6-os lesz található. Gázolajzabáló kiadások esetén azok kétliteres motorjai 110, 130, illetve 160 lóerős teljesítményűek lesznek. A négy-, illetve ötajtós Insigniát július 22-én a Londoni Autószalonon láthatja először élőben a nagyközönség. Ezeket jövőre egy kombi kiadással egészítheti ki az Amerikában Saturn Auraként megjelenő kocsitól sokat váró GM.