A Continentel GT négyajtós változatának tekinthető Flying Spuron, a mostani ráncfelvarráskor gyakorlatilag ugyanazokat a változtatásokat hajtotta végre a Bentley, mint korábban a kupé kiadáson. Ez kívülről új hátsó lökhárítót és hűtőrácsot, nagyobb alulsó légbeömlőket, krómkeretes lámpákat, valamint új, 19 colos alufelniket jelent. Belül az áthangolt futóművön, és a javított hangszigetelésen kívül az 1100 wattos erősítővel és 15 hangszóróval ellátott, opciós Naim-audiorendszer tekinthető újdonságnak, de ilyen a továbbfejlesztett távolságtartó tempomat is.
Az új sportváltozat, a Continental Flying Spur Speed már 20 colos felniket és rajtuk Pirelli P-Zero UHP nagyteljesítményű gumikat, egy centivel leültetett futóművet, sötét hűtőmaszkot, nagyobb kipufogókat, újrakonfigurált felfüggesztést, közvetlenebb kormányművet, és háromküllős sportkormányt is kap, de az igazán fontos változtatás a motorháztető alatt található. Ez is megkapta ugyanis a Continental GT Speed 600 lóerős, biturbó W12-es motorját, amelynek nyomatéka 750 Nm. Ezzel az erőművel a Continental Flying Spur Speed sportkocsikhoz méltóan, mindössze 4,8 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100 km/órára, ahonnan még 322 km/óráig képes tovább gyorsítani.