Leginkább a Lotus Seven formájára emlékeztet az a kétüléses sportautó, amellyel az IFR Automotive jelentkezik július végén, a Londoni Autószalonon. A félig nyitott autó szuperkönnyű felépítésének köszönhetően igen jól áll a teljesítmény és a tömeg arányát tekintve, hiszen az alapkivitel 700 kilogrammos száraztömegéhez egy 270, illetve - igény szerint - egy 400 lóerős, kompresszoros erőforrás társul. Az autó gyorsulása szintén meggyőző, hiszen a 100 km/órát csupán 2,8 másodperc, a 160-at pedig 5,9 másodperc alatt éri el, miközben a gyorsabb kanyarokban akár 1,6 g nehezedik a sofőrre. A szuperkönnyű felépítmény üvegszál-erősítésű kompozit anyagból, a váz pedig alumíniumötvözetből készült.
Az autó egyébként nem csupán modern kinézetével, de félig nyitott kialakításával is eltér a klasszikus angol sportautók vonalától, így talán sokoldalúbban kihasználható konstrukció születhet, amely esetleg meghódíthat néhány új vásárlót a kategóriának.
Az Aspid - melynek neve spanyolul óriáskígyót jelent - Ignacio Fernandez Rodrigez elképzeléséből született, aki korábban a Prodrive és a Mitsubishi WRC csapatát erősítette, mint Alister McRae és Francois Delecour versenymérnöke. Ezután saját vállalkozást indított 2003-ban IFR Automotive néven, és rögtön hozzá is kezdett az Aspid megtervezéséhez. Az egyelőre csupán számítógéppel készült grafikákon bemutatott autó július végén mutatkozik be Londonban. Egy évet kell várniuk elkészült autójukra a megrendelőknek, de persze csak az után, hogy kifizették a 75 ezer fontos, vagyis a mintegy 22,3 millió forintos vételárat.