Megszületett a hivatalos döntés arról, hogy az Alfa Romeo fogja-e használni a 8C Competizione modellhez kifejlesztett hátsókerékhajtású padlólemezt más modelljeihez is. Luca de Meo, az Alfa elnöke jelentette be a döntést, amelyről az Auto Telegraaf nevű holland lap számolt be.
Az eredeti tervek szerint a gyár a 166-os utódjának alapjaihoz használta volna fel a 8C padlólemezét, ám ezt gazdaságossági okokból elvetették. A közös platformot így egyelőre csak a Maseratival és a Ferrarival osztja meg az Alfa, de ugyanerre, vagyis a magas előállítási költségekre hivatkozva elvetették a Maserati Quattroporte padlólemezének felhasználását is. Az Alfa Romeo 166-ot a - valószínűleg - 169 névre keresztelt modell követi majd, ám ennek bemutatóját is már kitolta a gyár, így arra legkorábban csak három év múlva lehet számítani.
A másik lehetséges megoldást az jelentené, ha az Alfa más gyártótól, például a Jaguartól vásárolná meg a 169 padlólemezét, ám végleges döntés még nem született.