A Suzuki bemutatta a hazájában már hárommillió példányban értékesített Wagon R, és a sportosabb Wagon R Stingray új generációját. Mindkét modellhez új platformot rendelt a gyár, meghosszabbított tengelytávval, amely jól jön a városi miniautó belső helykínálatának bővítéséhez.
Emellett a szögletes kisautó formáin is megpróbált szelídíteni a gyár, ami főleg az orr-részen jelentkezik markánsabban. Az új modell az európai Swifthez és SX4-hez hasonló lámpákat és hűtőmaszkot kapott, és ez sokat javított az előző, kockalámpás modell kinézetén. A férfiaknak szánt, sportos Stingray ettől eltérő, vízszintes fényszórókat és krómozott hűtőmaszkot kapott, de belül is komolyabb a bőrkormánynak, a lakkfekete középkonzolnak, a gazdagabb műszerezettségnek, és a kék hangulatvilágításnak köszönhetően.
A motorválaszték a Japánban adókedvezménnyel járó 660 köbcentis motorokból áll, turbóval vagy anélkül, a feltöltött változat 64 lóerős. Négy- és ötfokozatú automata, vagy fokozatmentes, kormányról is kapcsolható CVT-automata váltó rendelhető. Mivel Japánban rendkívül népszerűek a négykerék-hajtású kisautók, ezért az új Wagon R és Wagon R Stingray ilyen hajtásmóddal is megvásárolható.