Az új dízelmotorok megfelelnek az Euro 5-ös emissziós előírásoknak és elsőként Genfben, a HED-5 i-Mode tanulmányban találkozhatott velük a közönség. A motorok elektronikusan változtatható geometriájú turbófeltöltővel, harmadik generációs közös-nyomócsöves rendszerrel, és 1800 bar nyomásra képes piezokristályos befecskendezőkkel rendelkeznek. A kétliteres, 184 lóerős motor csúcsnyomatéka 392 Nm, míg a nagyobb 2,2 literesé 436 Nm. Mindkét motor a Hyundai szabadidő-autóiban és nagyobb személyautóiban jelenik meg 2009-től.
Bár a Hyundai még nem árulta el, pontosan milyen a két erőmű étvágya, de belső források szerint a dél-koreaiak a kétliteres motor esetében mint 4,71 literesnél is jobb átlagfogyasztásra és 120 g/km alatti szén-dioxid emissziós mutatókra törekednek.