Az egyetlen autó, amely az Euro NCAP tesztjeinek tízéves története során, a Mégane-hoz hasonlóan tökéletesen védte a frontális és az oldalütközésektől az utasokat, az a Nissan Qashqai volt. A Renault hasonlóképpen jól szerepelt a gyermekvédelmi teszteken, amelyen négycsillagos osztályzatot kapott, gyalogosvédelemből azonban még fejlődhet, amit a kétcsillagos minősítés jelez. A Renault-csoporthoz tartozó Dacia Sandero alapváltozata három, míg feláras oldallégzsákokkal négy csillagot szerzett.
Nem meglepő módon számos másik jármű is ötcsillagos értékelést érdemelt ki a szervezettől. Az Alfa Romeo MiTo, a Honda Accord, az Év Autója címet nemrégiben elnyerő Opel Insignia, a Peugeot 308CC, és a Volvo XC60, mind kiválóra vizsgáztak utasvédelem terén. A Honda szokás szerint jól védi a gyalogosokat, négyből három csillagot kapott rá. Négy csillagot kapott utasvédelemből a Ford Ka, ami azért érdekes, mert az azzal műszakilag nagyrész megegyező Fiat 500 ötöt kapott tavaly. Ennél is rosszabb eredményt ért el a Ford Ranger pickupja, mindössze két csillagot szerzett, de a Fiesta eredményére mindenképpen büszkék lehetnek a Fordnál. A majdnem Év Autója címet nyert vadonatúj kisautó nemcsak, hogy öt csillagot szerzett utasvédelem terén, de négyből hármat nyert el a gyalogosvédelmi teszten, amivel kategóriája élvonalába tartozik. A Mercedes Viano négycsillagos védelmet nyújt utasainak. Több adatot az új töréstesztekről itt találhat.
Mindenesetre ez lehetett az utolsó alkalom, hogy ennyi ötcsillagos eredmény született a teszten, mivel az Euro NCAP jövőre egy új értékelési rendszert vezet be, amely a három különböző teszt eredményét egy osztályzatban egyesíti.