Nem szerepelt jól az új Dacia Duster és Suzuki Swift az európai törésteszten
Az Euro NCAP rajtuk kívül még hét másik újdonságot is megvizsgált.
![](https://cdn.origo.hu/2024/07/qV3QNNW7yN3kMLZWCeKrTDMU5lHNPD-SA88kODSM2r4/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzEwYWY4MGQ5OTBlOTRkYjM5ZTljZTQzMjhiNDk0Mjdk.webp)
Az Euro NCAP rajtuk kívül még hét másik újdonságot is megvizsgált.
1972-ben forradalmian új, borulásos törésteszteket végzett a hazai buszgyártó, hogy javítsa az utasok védelmét.
Talán jobban bírja a Galaxy S23 Ultránál a földbe csapódásokat a pluszos modell, de erre is érdemes tokot tenni.
Az EuroNCAP töréstesztjein remekelt a Tesla, de az igazi meglepetést a korábban botrányos kínai modellek okozták.
Földhöz vágták párszor a Nothing phone (1)-et: kiderült, hogy az előlap ellenállóbb, mint a hátsó rész.
A sokak által várt, hétülésesként is kapható Jogger biztonsági vizsgálata sokkoló, de akadnak fura részletek.
A PBKReviews megvizsgálta, hogy valóban ellenállóbb-e a Samsung Galaxy S22 lapos kijelzője, mint a hajlított képernyők.
Némi dobálás után kiderült, mit bír a Gorilla Glass Victus+ védőüveg.
Az EverythingApplePro arra volt kíváncsi, hogy a leejtéses teszteken a Samsung vagy az Apple készüléke bírja-e jobban a strapát.
Egyetlen törésteszt megmutatja, mennyit fejlődtek az autók 20 év alatt.