A Lexus a Párizsi Autószalonra tartogatta az IS-sorozat kabrió változatát, az IS250C-t. A rutinos Lexus-rajongók már tudják is, hogy a modell nevéből arra lehet következtetni, hogy a kiállítási darab a 2,5 literes, 204 lóerős, V6-os erőforrást kapja, amelyhez egyelőre hatfokozatú automatikus váltó tartozik.
Az új kabrió keményteteje három részből áll. Alumínium ötvözetből sajtolták darabjait, hogy minél könnyebb legyen, és hogy minél gyorsabban mozgassa a nyitást és zárást végző motor. Az ötlet bejött, ugyanis a tető 20 másodperc alatt teszi meg teljes útját, ezzel a gyár szerint a leggyorsabb háromrészes keménytető a világon.
Az új kabrió bár az IS250 közvetlen rokona, csupán annak motorháztetejét, első lámpáit, kilincseit és tükreit örökölte. A LED-es hátsó lámpákat például teljesen újrarajzolták, a műszerfalat pedig úgy módosították, hogy erős fényben is jól látható maradjon. A klímaberendezés sebességtől függően növeli az utastérbe befújt meleg levegő mennyiségét, ami hidegben történő kabriózáskor jön jól. Az IS250C első túlnyúlása 15 mm-rel a hátsó pedig 55 mm-rel hosszabb, mint a limuziné, és övvonala is jobban emelkedik a tető helyigénye miatt. A négyüléses kabrió bukókeretei a hátsó utasok mögött kaptak helyet, és állandóan kint vannak, nem csak boruláskor pattannak ki a helyükről.
A Lexus hivatalosan a Párizsi Autószalonon mutatja be az IS250C-t, a forgalmazást pedig már 2009 év elején egyszerre kezdik meg Európában és a tengerentúlon is.