Az autó több egyéb rendeltetése mellet a következő 300C előzetese is. Ugyan megkurtítva, de megmaradt a pápaszemes Mercedes E-osztálytól (W210) származó padlólemez, tehát az újdonság is hátsókerék-meghajtású. Formailag gyökeresen eltér a drabális 300C-től, lekerekített, organikus vonalai inkább az Opel Insigniára emlékeztetnek, az elődből csak a magas övvonal és a kis ablakok maradtak meg.
A 200C EV benzines-elektromos hajtáslánca nagyon hasonlít a Chevrolet Voltéhoz. Tisztán elektromos üzemben a tanulmány akár 65 kilométert is képes megtenni. Ahogyan a Volt, a 200C EV hagyományos benzines motorja is csupán arra szolgál, hogy áramot termeljen, ha az akkuk lemerülnének. Ezek a lítium-ionos akkumulátorok adják az energiát a 200 kW-os elektromotornak. Mindkét motor működése esetén a tanulmány elméletileg akár 650 kilométer megtételére is képes lehet. A Chrysler szerint a modell körülbelül hét másodperc alatt képes álló helyzetből 100 km/órára felgyorsulni, végsebességét pedig 195 km/óra körülire teszi a gyártó.
Kattintson a képre a galériához!
A hajtáslánc mellett a kocsi formaterve is meghatározó lehet a jövő Chryslerei szempontjából. Újfajta hűtőrácsát és lökhárítóját a márka szárnyas emblémája határozza meg. Fényszórói teljesen eltérnek a jelenlegi 300C jóval karakteresebb lámpáitól, olyanok, mintha egy európai szedánra szánták volna őket.
A 200C EV utastere sokkal távolabb áll egy szériagyártástól, mint külseje, a műszerek helyén egy nagy érintőképernyős vezérlőpanel található, amelyről a szórakoztató rendszereken keresztül a belső világítás színén át mindent irányítani lehet. Beépítettek egy autók közti kommunikációt lehetővé tevő rendszert is, amelyen keresztül akár zenéket is megoszthatnak a chrysleresek egymás között.