A japánok már korábban bejelentették, nem gyártják le az NSX-utódját, ám eddig úgy lehetett tudni, a többi modellt nem érintik az átszervezések. Most azonban úgy tűnik nem csak a tíz éves, kifutóban lévő Honda S2000-nek nem jelentetik meg utódját, de a hamarosan érkező CR-Z kupé tervezett kabrió-változatáról is lemondtak, de állítólag veszélyben van az új Legend is. Mindemellett az Autocar állítása szerint három hátsókerék-meghajtású Acura modell fejlesztését is leállítják. Ezek a prémiummodellek a BMW 3-as, 5-ös és 7-es sorozatának jelentettek volna konkurenciát és az első közülük 2015-ben jelent volna meg.
Leálltak a Honda új V8-as motorjának fejlesztésével is, miután az erőműt házon belül is sok kritika érte, a mérnökök közül többen túl nagynak, túl nehéznek tartották. Érdekes az Autocar azon állítása, amely szerint a jelenleg két változatban (amerikai és európai/japán) készülő Accordból nemsokára egységes modell lehet, mert ezzel is sokat spórolhatnak a japánok. Ez azért érdekes, mert az európai Accordot eddig is árulták az Egyesült Államokban, Acura TSX néven.
A közeljövőben a Honda a sport és a prémiummodellek helyett inkább hibridekre és kis városi autókra helyezi majd a hangsúlyt. 2012-re már évi félmillió benzines-elektromos kocsit akarnak gyártani, nemsokára érkezik az Insight nevű hibrid mini és a Jazz hasonló változata is.