A tanulmány alapja a 3,6 literes, hathengeres boxermotor és a szimmetrikus összkerékhajtás. Az új modell nagyobb tengelytávú padlólemezen nyugszik, mint a jelenlegi, így a beltérre is jótékony hatással lesz méretnövekedés. Itt egyébként négy utas számára alakítottak ki kényelmes férőhelyet, az egyszerűen kezelhető érintőkijelzőkkel, kapcsolókkal és különleges tapintású anyagokkal kialakított belső pedig meglehetősen futurisztikus benyomást kelt.
A Subaru korábbi karakterére már nyomaiban sem emlékeztető formaterv rejt érdekességet, például a külső visszapillantó tükrök helyére került kamerákat, amelyek a középkonzolra közvetítik az A oszloptól hátrafelé zajló események képét. A Subaru 2010-re tervezi befejezni a legújabb sorozatgyártású Legacy szedánt, mégpedig azért, mert ekkor lesz a modell huszadik születésnapja. A Legacy sorozatot 1989-ben mutatták be, és az azóta eltelt idő alatt a Subaru több mint 3,6 millió darabot gyártott belőle két üzemében, Gunmában, Japánban, és Indianában, az Egyesült Államokban.