A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNKoch Máté
12:25VívásMate Tamas Koch-Grabiel Lugo
HUNPupp Réka
12:25CselgáncsReka Pupp-Sosorbaram Lkhagvasuren
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNSiklósi Gergely
13:40VívásJakub Jurka-Gergely Siklosi
HUNPásztor Flóra
14:05VívásYun-Jia Zhang-Flora Pasztor
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
NyílNyíl

Még erősebb lesz a MiTo GTA

Vágólapra másolva!
A korábbi 230-cal ellentétben a legutolsó hivatalos információk szerint 240 lóerős lesz az Alfa új csodafegyvere, a MiTo GTA. Az Alfa ezzel eléggé magasra teszi a mércét a kis hot hatch kategóriában.
Vágólapra másolva!

A jövő heti Genfi Autószalonon végre lehull a lepel az Alfa új sportkocsijáról, a MiTo GTA-ról. Az új hot hatch az előzetes várakozások szerint nagyon komoly sportkocsi lesz, amelyet egyre több adat is alátámaszt. A korábbi hivatalos adatokkal szemben a legfrissebb hírek már arról szólnak, hogy az Alfa új, 1,8 literes közvetlen befecskendezéses erőforrása már 240 lóerős lesz, vagyis jóval erősebb a nagy konkurensnél, a 211 lovas Mini John Cooper Worksnél.

A GTA (Gran Turismo Alleggerito) a nevéből is adódóan nagy súlycsökkentésen megy át, ami azt jelenti, hogy szénszálas anyagokat használtak a tetőspojlernél, valamint a tükrök borítását, valamint alumíniumból készültek a futómű egyes elemei a féknyereg, és a karosszéria néhány eleme. Természetesen nagy hangsúlyt fektettek az autó dinamikus vezethetőségére, ezért egy új aktív lengéscsillapító rendszert kap, és a kormányzást is kicserélik közvetlenebbre. Emellett egy ultrakönnyű nagy teljesítményű Brembo fékrendszer kerül a MiTo GTA-ba.

A külső megjelenés is rengeteget változott, amitől a MiTo sokkal vadabb lett, de nem csak ez volt a cél. Az új spojlerek csökkentik a légellenállást, miközben a leszorítóerő is nő. Az frontspojler hatalmas nyílásai egyaránt segítik a motor és a fék hűtését, valamint a 19 colos kerek miatt pontosabb lesz a kormányzás és jobb a tapadás. A rugózási komfort ezzel együtt csökkenni fog.

Forrás: [origo]
Forrás: [origo]


Az autó legdurvább része a fara, amely a hatalmas diffúzor miatt is érdekes látvány, de a kályhacső méretű kipufogóvégek még dobnak az összbenyomáson. Ezt valószínűleg a szériaérett verzió nem fogja megkapni, mint ahogy a négypontos öv is csak a tanulmányautó sajátja maradhat.

Ha kedvezőek a feltételek, akkor a MiTo GTA a következő évben kerülhet sorozatgyártásba.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!