Külsőre úgy tűnik, hogy a kettővel kevesebb ajtó mellett csupán a hátsó ablakok formájában különbözik egymástól a most bemutatott három- és az ősszel leleplezett ötajtós verzió. Mindkét autó 3,94 méter hosszú, tengelytávjuk 2525 mm, de az új karosszériaváltozat 10 kilóval könnyebb az előzőnél.
Motorválasztéka maradt változatlan, azaz a háromajtós i20 három benzinmotorral és négy dízelessel lesz kapható Nyugat-Európában, nálunk az 1,6-osok nem kerülnek forgalomba. A benzinesek közül az alapmotor 1,2 literes és 78 lóerős, az 1,4 literes 100 lóerős, míg a legerősebb 1,6 literes és 126 lóerős. Dízelmotorjai közt hasonló méretűeket találunk, a kisebb 1,4 literes, amely 75 és 90 lóerős változatokban kapható, míg a másik 1,6 literes és 115 és 128 lóerős változatokban létezik. Itthon az ötajtós, 1,2-es i20 ára 2,8 millió forinttól indul, a háromajtós ennél bizonyára olcsóbb lesz valamivel.