Becsüljük meg, mert ilyen vad kisautó aligha lesz többet - Hyundai i20 N teszt
204 lóerős, botrányosan szól és egész megfizethető az egyik utolsó benzines forró ferdehátú, a Hyundai i20 N.
204 lóerős, botrányosan szól és egész megfizethető az egyik utolsó benzines forró ferdehátú, a Hyundai i20 N.
A kihalásra ítélt benzines, kézi váltós hot hatch kategória egyik utolsó képviselőjét tisztelhetjük a Hyundai legkisebb N modelljében
Rá sem lehet ismerni az új Hyundai i20-ra, és szívó benzinesként is kapható. Ám két dologban zavaró a spórolás.
Rá sem lehet ismerni az új Hyundai i20-ra, és szívó benzinesként is kapható. Ám két dologban zavaró a spórolás.
Bár a genfi szalon elmaradt a vírus miatt, azért bemutatkozott az Audi A3, a BMW i4, a villany-Dacia és Fiat 500 is.
A Citroën kiválásával az i20 lehet a Polo legkomolyabb kihívója a WRC-ben.
Kitűnő értékelést kapott a törésteszten, a Panda viszont leszerepelt.
Megérkezett az új Hyundai i20, és olcsóbb a mi autónknál.
Pár éve annyira lehetett komolyan venni, mint egy kínai edzőcipőt a tánciskolában.