Becsüljük meg, mert ilyen vad kisautó aligha lesz többet - Hyundai i20 N teszt
204 lóerős, botrányosan szól és egész megfizethető az egyik utolsó benzines forró ferdehátú, a Hyundai i20 N.
![](https://cdn.origo.hu/2022/01/U3ZywiF1MAo_klr6onjojdQTzCgg5e4LruJHbno_PJk/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzkwM2E1MjhjZTk0MTQ3MDA5M2ZlYzE1YjllYTI3Yjc5.webp)
204 lóerős, botrányosan szól és egész megfizethető az egyik utolsó benzines forró ferdehátú, a Hyundai i20 N.
A kihalásra ítélt benzines, kézi váltós hot hatch kategória egyik utolsó képviselőjét tisztelhetjük a Hyundai legkisebb N modelljében
Rá sem lehet ismerni az új Hyundai i20-ra, és szívó benzinesként is kapható. Ám két dologban zavaró a spórolás.
Rá sem lehet ismerni az új Hyundai i20-ra, és szívó benzinesként is kapható. Ám két dologban zavaró a spórolás.
Bár a genfi szalon elmaradt a vírus miatt, azért bemutatkozott az Audi A3, a BMW i4, a villany-Dacia és Fiat 500 is.
A Citroën kiválásával az i20 lehet a Polo legkomolyabb kihívója a WRC-ben.
Kitűnő értékelést kapott a törésteszten, a Panda viszont leszerepelt.
Megérkezett az új Hyundai i20, és olcsóbb a mi autónknál.
Pár éve annyira lehetett komolyan venni, mint egy kínai edzőcipőt a tánciskolában.