A 206-os megjelenése óta nagy népszerűségnek örvend, így valósulhatott meg az, hogy tíz éves karrierjét viszonylag változatlan formában teljesítette. Most azonban eljött az ideje a frissítésnek, amelyet új 206+ elnevezése is jelez. A kompakt ráncfelvarrásánál több elemet is felhasználtak a jóval újabb 207-esből és természetesen elsősorban orrát frissítették, így új motorháztetőt, hűtőrácsot és fényszórókat is kapott. Ezen modernizáló külső módosítások mellett a kocsi belső terét is kissé trendibbé tették a Peugeot mérnökei.
A "206+"-hoz háromféle motor választható, ezek közül kettő benzines és egy dízeles. Ez utóbbi egy 70 lóerős 1,4 literes erőforrás, amelynek 110 g/km-es szén-dioxid kibocsátása vetekszik a Toyota Prius-éval. A kisebbik benzines egy 1,1 literes 60 lóerős, míg a másik 1,4 literes és 75 lóerős.