Az eddig csak kémfotókon látott modellről a gyár egy hivatalos, de az autó valódi formáját továbbra is csak sejtető fotót tett közzé. Ebből azért jól látszik, hogy az orr-rész a tavaly Párizsban bemutatott Mégane Trophy tanulmányéra hasonlít.
Ami a motorválasztékot illeti, az RS az elődből ismert, kétliteres turbófeltöltős benzinmotort kapja meg, de 230 lóerő helyett valószínűleg 250-nel. Az erőforrás az első kerekeket hajtja majd, hatfokozatú manuális váltón keresztül, és az önzáró differenciálmű beépítése is valószínű.
A gyár megerősítette, amit a kémfotókon is fel lehetett fedezni: továbbra is Brembo fékeket alkalmaznak majd az új modellen, a normál verzióknál direktebb lesz a kormányzás, az agresszív külsőhöz pedig 18 colos könnyűfém kerekek is járnak. A beltérben Recaro sportülések, bőrborítás, alumíniumpedálok és néhány karbon-kompozit borítóelem várja majd az utasokat.
A Mégane RS világpremierje márciusban lesz, forgalmazása pedig nem sokkal a bemutató után már meg is kezdődhet.