A számos új autó közül az első az M, a 2010-es Genfi Autószalonra időzített vadonatúj felső-középkategóriás szedán lesz, amely az Infiniti 3,7 literes V6-os és a nemsokára megjelenő háromliteres hathengeres turbódízel motorjait használhatja majd. Nyolchengeres motort nem tesznek elérhetővé az 5-ös BMW és az E Mercedes ellenfelének szánt autóhoz, de egy benzines-elektromos hibrid változat elkészítése a terveik közt szerepel. Egy évvel az M után a Nissan luxusmárkája a jelenlegi FX SUV-nál is nagyobb, négykerék-meghajtású, hétüléses QX-et kívánja piacra dobni, amely a jelenleg Amerikában megvásárolható QX56 új generációja lehet. Ez a modell nagy valószínűséggel csupán az amerikai és az orosz piacokon lesz elérhető.
2012-ben két új szedánt mutat majd be az Infiniti, amelyek közül az egyik a jelenlegi, 3-as BMW méretetű G37-es utódja lesz, míg a másik a cég új zászlóshajója lehet. Ez utóbbi a 2006-ban megszüntetett Q45 limuzin utódja lesz. Az új G-Infinitin múlhat a cég európai eladásainak nagy része, így nem meglepő, hogy a japánok ezekből a modellekből a jelenlegi nemzedékkel ellentétben dízelváltozatot is készítenek majd.
Az Inifiniti 2012 utáni elképzeléseiről még nem lehet teljesen bizonyosat tudni, hiszen míg a cég szeretne egy kompakt elektromos járművet piacra dobni, ez jelenleg még csak afféle álom, konkrét tervezet nélkül.