Ahogy a BMW X6, úgy az Acura legújabb modellje is afféle keverék, egyszerre tűnik négyajtós kupénak és crossovernek. A New Yorkban tanulmányként bemutatott ZDX több szempontból is hasonlóságot mutat a bajor modellel, a Honda luxusmárkájánál azonban ügyeltek arra, hogy másolatként véletlenül se lehessen emlegetni a kreációt.
Jeff Conrad, az Acura értékesítési részlegének igazgatója a premier során azt mondta, hogy a "ZDX saját szegmenst teremt", segítségével pedig új ügyfeleket lehet meghódítani. A ZDX több olyan megoldást is bevet, amely az esetleges szériaváltozatról biztosan hiányozni fog, a fényszórók például ebben a formában biztosan megelőzik korukat és nem lehet biztosra venni a hátsó ajtók kilincseinek C oszlopban való későbbi rejtegetését sem.
Kattintson a képre a galériához!
A tetővonal és az arányok ezzel szemben már véglegesnek tűnnek, új lámpákkal és lökhárítókkal máris mehet a szalagra a ZDX. A tanulmány a maga 4887 milliméteres hosszával kicsit nyúlik túl az MDX-en, a 4590 milliméteres RDX-et viszont jócskán felülmúlja. Az ötüléses kabin különlegesnek hat a fehér bőrkárpittal, a szériamodell valószínűleg hagyományosabbat kap, a tanulmány teljes üvegtetejéről pedig maximum opcióként lehet szó.
A kupés szabadidő-autó meghajtásáról egy alumínium blokkos V6-os gondoskodik majd, az új hatfokozatú automata váltó a Honda Legendből ismert, a nyomatékot hátul oldalanként változtatni képes Super Handling All-Wheel Drive összkerékhajtási rendszerhez fog kapcsolódni.