A Land Rover három új modellel érkezett a New York-i Autószalonra, a Range Rover, a Range Rover Sport és a Discovery is felfrissült. A Range Rover kívül-belül alig változott, a fényszórók, a hűtőrács és a lökhárító alakult át, helyzetjelzőként három ledcsík jelent meg. A beltérben finomabb bőrkárpit díszíti az ajtókat és oszlopokat, a középkonzolon osztott képernyős érintőkijelző jelent meg, mely a Land Rover szerint a világ eddigi legnagyobb autóba szerelt egysége.
A 4,2 literes, kompresszoros V8-ast ugyanaz az ötliteres kompresszoros V8-as váltotta, mely a Jaguar XFR-ben is dolgozik: csúcsteljesítménye 510 lóerő, legnagyobb nyomatéka 625 Nm. Annak ellenére, hogy a teljesítmény 29, a nyomaték 12 százalékkal nőtt, az új Range Rover 7,3 százalékkal kedvezőbb fogyasztást ígér az elődhöz képest. A fékek erősebbek lettek, a terepképességek a frissített Terrain Response and Stability Control rendszer révén javultak, de a vevők még új, a parkolást megkönnyítő kameraáradatra is számíthatnak.
(Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!)
A Range Rover Sport arca is kicsit változott, a módosítások hasonló jellegűek, mint a Range Rover esetében. A beltérben kevesebb lett a kapcsoló, a Land Rover szerint rögtön ötven százalékkal, így letisztultabb kép fogadja az utasokat. A kínálatban két új motor jelent meg, a háromliteres, duplaturbós dízel 245 lóerőt és 600 Nm-t tud, az ötliteres kompresszoros pedig ugyanannyit, mint a Range Roverben.
A Range Rover is átesett egy modellfrissítésen
(Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!)
A Discovery kizárólag előnyére változott, a négyes modellről eltűntek a hármas sokat kritizált műanyagjai, a külsőt egyértelműen a Range Rover mintájára szabták át. A beltérben a középkonzol az eddigieknél jobban fordul a vezető felé, újak az ülések, de a központi kijelző és a kormány is. A háromliteres, duplaturbós dízelt a Discovery is megkapta, a motor a 2,7 literes V6-ost váltja. A futóművet újrahangolták, ennek következtében az új modell biztosabban mozog terepen.